Kupovna politika

1. Pravila dostave na posebne datume

Iako ćemo dati sve od sebe da vašu narudžbu dostavimo na vrijeme, na posebne datume poput Valentinova, Majčinog dana i drugih praznika, može doći do problema koji uzrokuju kašnjenja.

Ako ne budemo u mogućnosti dostaviti vašu narudžbu na datum koji ste zatražili, dostavit ćemo je na prvi raspoloživi datum i vratiti vam naknadu za dostavu. U tom slučaju ne možemo izvršiti povrat novca za vašu narudžbu.

2. Promjene željenog datuma dostave i kašnjenja

Ako vaša narudžba ne stigne na željeni datum, vratit ćemo vam naknadu za dostavu, ali ne možemo izvršiti povrat ukupnog iznosa narudžbe.

Imajte na umu da ne vraćamo novac ako narudžba ne stigne na vrijeme zbog okolnosti koje su izvan naše kontrole (na primjer, ako primatelj nije kod kuće u vrijeme dostave).

Ako se dostava ne može izvršiti jer je datum koji ste odabrali državni praznik, vaša će narudžba stići sljedećeg radnog dana. U tom slučaju ne možemo vam ponuditi povrat novca ili poslati novi proizvod.

3. Netočni ili nepotpuni podaci o dostavi u obrascu za narudžbu

Tijekom postupka kupnje provjerite je li adresa koju ste unijeli točna i potpuna. Preporučujemo da dvaput provjerite sva polja kako biste izbjegli probleme s dostavom i sve druge neugodnosti.

Ako ne možemo isporučiti narudžbu primatelju jer je adresa koju ste naveli netočna ili nepotpuna, ne možemo vam ponuditi povrat novca niti poslati drugi proizvod. Međutim, naš će vas tim kontaktirati kako bismo pokušali riješiti problem i dobiti točne informacije.

4. Dostava u ustanove ili hotele

Ako želite poslati cvijeće nekome tko je odsjeo u hotelu, obavezno navedite ime osobe koja je izvršila rezervaciju i broj sobe (ako ga znate).

Dat ćemo sve od sebe da vaš buket stigne do primatelja, ali ne možemo jamčiti da će dostava biti uspješna ako ne znamo uvjete prihvaćanja dostave na odredištu. Ako se dostava ne može izvršiti zbog jednog od ovih razloga, ne možemo vam dati povrat novca niti poslati novi proizvod.

5. Odbijanje proizvoda od strane primatelja

Nitko ne može reći ne predivnom buketu cvijeća, ali ako primatelj iz bilo kojeg razloga ne prihvati cvijeće, ne možemo vam ponuditi povrat novca ili poslati novi proizvod.

6. Politika kvalitete

Naše bukete pripremamo ručno i odabiremo samo najsvježije cvijeće. Iako se trudimo da vaš buket izgleda što sličnije originalnoj fotografiji proizvoda, mogu se pojaviti mala odstupanja. Svaki cvijet je drugačiji od drugoga, a rad s cvijećem je vrlo osjetljiv i ovisi o godišnjem dobu i vremenskim prilikama te mnogim drugim faktorima prirode na koje ne možemo utjecati.

Imajte na umu da fotografija prikazuje primjer ovih proizvoda, a brend ili model koji šaljemo ovisi o dostupnosti. Međutim, nema razloga za brigu: pobrinut ćemo se da primljeni proizvod bude slične kvalitete onom prikazanom na našoj web stranici. Ako primite proizvod koji se neznatno razlikuje od originalne fotografije, ali zadovoljava potrebne standarde kvalitete, ne možemo izvršiti povrat novca niti vam poslati novi proizvod.

7. Politika zamjene proizvoda

Ponekad se može dogoditi da cvjećar koji priprema vašu narudžbu nema na zalihi neke od proizvoda ili vrste cvijeća koji su navedeni u opisu buketa te će ga morati zamijeniti drugim proizvodom. No nema razloga za brigu: jamčimo da će zamjena uvijek biti jednake ili veće vrijednosti u odnosu na proizvod koji ste odabrali. Ako naš cvjećar nema na zalihi neki od dodatnih proizvoda koje ste naručili, poslat ćemo vam narudžbu bez tog artikla i dati vam vaučer u njegovoj vrijednosti koji možete iskoristiti pri sljedećoj narudžbi. Također, naš će cvjećar možda morati promijeniti boje nekog cvijeća, ali budite uvjereni da će tonovi buketa prikazani na web stranici biti zadržani.

Imajte na umu da fotografija služi samo za demonstraciju: ne možemo jamčiti da će boje vašeg buketa biti identične onima na slici. Na primjer, ružičasti buket može biti blijeđi ili svjetliji, ali uvijek će biti ružičast. Takva vrsta promjene ne daje vam pravo na povrat novca, kompenzaciju ili dostavu drugog proizvoda.