Dostavu naših buketa vršimo od ponedjeljka do nedjelje od 8:00 do 21:00 sat. Možete odabrati datum i vrijeme dostave prilikom naručivanja. Potrudit ćemo se dostaviti vaše cvijeće u željeno vrijeme, ali u slučaju bilo kakve nužde naši će vas menadžeri odmah kontaktirati. Ako nije navedeno vrijeme dostave, cvijeće ćemo dostaviti tijekom naših uobičajenih sati dostave.
Ako trebate promijeniti datum ili vrijeme dostave, obratite nam se što je prije moguće. Pokušat ćemo ispuniti vaš zahtjev u najkraćem mogućem roku.
Dostavu cvijeća vršimo svaki dan u tjednu, uključujući vikende i praznike. Međutim, u nekim zemljama i gradovima dostava možda neće biti moguća na određene državne praznike. Konzultirajte se s našim menadžerima kako bismo bili sigurni da ćemo moći dostaviti vašu narudžbu na vrijeme.
Nudimo tri načina dostave: standardnu dostavu, dostavu sljedećeg dana i dostavu istog dana. Način dostave možete odabrati prilikom naručivanja. Naknada za dostavu i procijenjeno vrijeme dostave bit će prikazani prije nego što potvrdite svoju narudžbu.
Vaše cvijeće možemo dostaviti u hotele, restorane i druga javna mjesta. Molimo vas da prilikom naručivanja navedete točnu adresu i broj sobe. Ukoliko nam dostavite nepotpune ili netočne podatke, nećemo biti odgovorni za kašnjenje ili neisporuku.
Povrat novca možete zatražiti ako se buket koji dobijete bitno razlikuje od onog koji ste naručili. Da biste dobili povrat novca, pošaljite nam fotografije primljenog buketa u roku od 24 sata od dostave. Razmotrit ćemo vaš zahtjev i javiti vam se u najkraćem mogućem roku.